Telefónica O2
začala prodávat BlackBerry. Už jsem zahlédl ten strojek včera v ruce spěchajícího manažera. Seděl v Audi, čekal na zelenou a otáčel rolovacím kolečkem. Český T-Mobile má tuhle digitální obsesi
na trhu už skoro dva roky, ale zatím milosrdně bez velkého marketingu, takže procento zpitomělých, přijímajících maily i... no, prostě
úplně všude a za
všech okolností, není velké. Změní se to? Celá Olšanská jistě věří, že ano.
3 komentáře:
Spíš Vyskočilova ;)
No jo... jak říká kolega Straka, košile je železný zvyk...
Nojo, clovek aby se stydel za vlastni jmeno...
Jinak k blackberry - nejak porad nechapu, co na tom vyssi management vidi. Kazdou chvili se to rozbiji, displeje jsou hrozny, permanentne neco nefunguje a nejaky designersky zazrak to taky neni. Porad jsem na ten cool faktor neprisel...
Okomentovat