2. února 2010

Internet Info

Od včerejška je to oficiální a mohu k tomu tedy dodat i něco neoficiálního. Z hlediska těch, kdo mě znají v jiném kontextu, se téměř nic nemění. Dál píšu do různých novin, dál učím na VŠE a na Literární akademii. Mám několik dalších projektů, což ale budu postupně omezovat - rukama lze pohybovat jen jistou omezenou rychlostí. Projekty, které by představovaly konflikt zájmů, samozřejmě dělat nebudu.

Svoboda je pro mě důležitá a Marek Antoš s Honzou Simkaničem jsou natolik velkorysí, že to chápou a respektují. To není samozřejmost ani maličkost. Získal jsem tak unikátní možnost být zároveň členem výborného týmu - i osamělým střelcem pronajímajícím v mezích možností své pistole. (Jen těm správným zájemcům, samozřejmě.) Takové postavení jsem si vlastně vždycky přál, jenže abyste ho mohli dosáhnout, musíte potkat ty pravé lidi v ten pravý čas.

Mám na starosti především obsah konferencí a seminářů spadajících pod Tuesday Business Network. To jsou akce s tradicí. Rád jsem na ně chodil a prakticky vždy odcházel s novou inspirací a s novými vizitkami zajímavých lidí. Rád bych, aby to nadále fungovalo stejně dobře a zároveň ještě lépe. Mám pár nápadů a budu se hodně vyptávat na názory a nápady všech, které to aspoň trochu zajímá. Tedy - aspoň myslím - víceméně všech, kdo čtou tento blog. Dík předem.

Těším se. Bude to dobrá práce.

3 komentáře:

Viktor řekl(a)...

Tak ať se vám daří!

VM

Petr Manas řekl(a)...

Nevím zda nápad, ale dodatečně jsem Vám chtěl poděkovat za večer na téma rizika. Dvě věci jsou za mě výraznou změnou na akcích pro budoucnost:
1. "Chytří" vepředu nepoučují blbé naproti, ale jde o vzájemnou inspiraci.
2. Zazní různé úhly pohledu a nikoliv technoktraticko marketingová masáž.
Spíš než gratuluji, tak držím palce.
Petr Maňas

Czech NR řekl(a)...

Pripojuji se z celeho srdce: good luck!