26. dubna 2009

Prasečí thriller

Cestou domů mě dnes napadla pěkná konspirační teorie o prasečí chřipce. Stojí za tím Židi, což je naprosto logické, sami jsou chráněni, neboť nepožívají vepřové. Stejný případ jako ve WTC, kde, jak známo, nepřišli v kritický den do práce. Nechají góje bídně zajít a ovládnou svět, jak to předepisují Protokoly.

Chtělo to jen doladit pár maličkostí, například to, že se virus šíří výhradně vzduchem. A nějak zamlžit, že ani muslimové nejedí vepřové. A tak. Ale stejně jsem si připadal tvořivě, málem jak Dan Brown. (The Pig Code!)

Pak jsem narazil na tohle (via @madciapka) a musel jsem uznat, že jsem v oblasti konspiračních teorií břídil. Jestlipak je to ta samá laboratoř, kde v osmdesátých letech vyrobili AIDS? A co na to Mulder a Scully(ová)?

2 komentáře:

MadCap řekl(a)...

Na stranku pana Jonesa som narazil uz davnejsie, ale pozeram ze na kreativite nepolavil a paranoia unho kvitne krasne. Len som na ten odkaz v tom "rumors" clanku ani neklikal, tak my tato perla unikla - diky!

Jan Vaněk jr. řekl(a)...

OMG, Czech newspapers included!